Emma Watson ~ Jag lånade min styvmammas kläder

Dagens Emma Style
Emma: "Jag lånade min styvmammas kläder"Emma: "Jag lånade min styvmammas kläder"
Man skulle inte tro att den här Emma skulle ha kunnat vara som den här
Emma: "Jag lånade min styvmammas kläder"
Emma: "Jag lånade min styvmammas kläder"
Emma Watson talar ut

— Alla trodde att vi hade stylister, men vi hade ingen hjälp. Ibland fick jag reda på en tillställning bara två dagar i förväg och det fanns ingenting passande för en 14-åring att ha på sig, berättar Emma för Vogue.

— Jag kollade i min garderob och där fanns bokstavligen ingenting. Jag hade valen att låna från min styvmamma eller gå till brudtärneavdelningen på Harrods.

Men åren har gått och Emma har idag blivit en riktig stilikon som ofta figurerar i modesammanhang. I intervjun avslöjar skådespelerskan sina hemliga knep för att klä sig rätt:

— Du måste älska det du har på dig. Jag tror att det är viktigt. Jag gillar saker som är originella. Till vardags bär jag Zara, Gap, Top Shop och Agnes B. Jag gillar att blanda… blanda billigt och dyrt. Och jag älskar vintage.

Källa: Starlounge.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0